להרצות בפני קהלים מגוונים

להרצות בפני קהלים מגוונים

מרצה בכיתה

 

מחפשים לארגן הרצאה מעניינית למקום העבודה, לא מסתפקים בפחות מהטוב ביותר? הרצאות רבות יכולות להיות פתרון אולטימטיבי ליום חברה, יום משפחתי, יום קהילתי וכיוצא בזאת. אם אתם לא רוצים להסתפק בהרצאה בינונית, אשר תגרום לרבים לפהק וללא מעטים לנטוש את האולם, הרי שעליכם לבחור מרצים מובילים, אשר יודעים להחזיק קהל שלם ומגוון למשך זמן, לעניין אותו ולהפעיל אותו. אין ספק כי ככל שהמרצה יהיה מיומן ובעל ניסיון רב יותר במתן הרצאות, כך ההרצאה תהיה מאתגרת ומעניינת יותר ולהיפך. עוד לפני שאתם סוגרים הרצאה, קחו לעצמכם זמן לאתר מרצים מבוקשים וביניהם אייל דורון, איתי אנגל, ליאור רז, מני ברזילי, עמית סגל, רון שחר, ידין כץ וכיוצא בזה.

ממגוון השמות שצוינו מעלה, אתם יכולים בוודאי להבחין כי מגוון המרצים הינו מגוון, כך שאתם יכולים למצוא מרצה מוביל מכל תחום בו אתם מתעניינים, החל מתחום התקשורת, דרך פוליטיקה ועד דת ומדינה.

כיצד לבחור מרצה

אם אתם מחפשים מרצה, אך אתם לא בקיאים בתחום, או שאין לכם הכלים והידע לבחון את המרצים המוצעים ומהם לבחור את האחד שירתק אתכם למשך שעה או שעתיים, הרשו לנו להציג לכם מספר המלצות שיסייעו לכם לבחור את המרצה המועדף עליכם. בשלב ראשון, בחרו את תחום ההרצאה בו אתם מעוניינים. על פי רוב אם אתם קבוצה מאורגנת, בחרו את הקו המקשר בין כל הנוכחים ורק אז החליטו באשר לנושא. אתם יכולים לבחור בתחום העצמה אישית, תחום התקשורת ועוד, תחומים אשר בהחלט מעניינים כל אדם ממוצע במדינתנו הקטנה ואף מעבר לה. לאחר שבחרתם את התחום המועדף עליכם, הקישו במנוע החיפוש גוגל את צמד המילים מרצים מבוקשים בתחום (כאן ציינו את התחום בו אתם מחפשים מרצה, זה שבחרתם שלב קודם לכן). מפלט התוצאות שתקבלו, התחילו בתהליך הסינון. כל שם שאתם מוצאים בו עניין, הקישו אותו שוב במנוע החיפוש ובחנו מה כתוב אודותיו, בין אם אלו הן כתבות מרחבי הרשת, סרטונים מהרצאות בהם הוא הופיע, המלצות של אנשים שנכחו בהרצאה שלו וכיוצא בזאת. קחו בחשבון את ההמלצות, משום שלדעת ההמונים חשיבות נעלה, בעידן הנוכחי במיוחד – הם בעצם יוכלו לאשר לכם את בחירתכם. לדוגמא, אם בפלט התוצאות הופיע השם אייל דורון, הקישו בתיבת החיפוש את השם וחפשו סרטון מהרצאה אותה העניק בעבר. צפייה בסרטון ובתגובות הקהל, בהחלט תצליח להתוות לכם דרך ודעה באשר למרצה דורון וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר.