מרצים לכנסים – מכניסים עניין לחיים

מרצים לכנסים – מכניסים עניין לחיים

את אלפי הכנסים המקצועיים המתקיימים ברחבי הארץ מדי שנה ניתן לחלק לשניים. הסוג הראשון, הוותיק יותר, כולל אולם מפואר, קייטרינג איכותי, נאומים ארוכים ושעמום אחד גדול. הסוג השני, הקיים במדינות רבות עשרות שנים ופלש לארצנו בעשור האחרון, כולל במהלכו הרצאה מרתקת בנושא כזה או אחר אשר הופכת, בקלות, להיות שיאו של כל כנס. כיצד פועל שירות מרצים לכנסים בישראל? במה הזמנת מרצה כרוכה? אילו נושאים נידונים באותן הרצאות? כל הפרטים בשורות הקרובות.

 

הרצאות ומרצים לכנסים

הבסיס הרעיוני שמאחורי ההרצאות בכנסים נולד מהרצון לשלב בכנסים מקצועיים תוכן מרכזי שהוא על התפר שבין הבידורי למקצועי. שהרי כנס שלב ליבו טמון בנאומי מנהלים לא יזכה לרמת עניין גבוהה במיוחד. וכנס שרוב רובו יכיל מופע בידור כזה או אחר יהיה מהנה במיוחד, אך הישגיו יסתכמו בשלב ההנאה. ההרצאות יוצרות תוכן מעשיר, מעורר שיח ודיון, מרתק וכזה שמותיר טעם של עוד. מהניסיון הרב שלנו, תהיו בטוחים – אין אחד שנותר אדיש ולא קשוב בזמן ההרצאות. בישראל עשרות רבות של מרצים לכנסים, אשר עוסקים, רובם ככולם, בנושאים הללו: תקשורת, פוליטיקה, אמונות, קולינריה, דת, ספורט, אתגרי החיים, כלכלה, ניהול המשפחה ומשק הבית, קבלת החלטות, מרכיבי אישיות ועוד קשת רחבה של נושאים מרתקים. חלק מהמרצים הינם אושיות בתחומם ואנשים מפורסמים בהווייתם, בעוד את שמם של רבים אחרים וטובים ייתכן כי מעולם לא שמעתם. מוטב לדלות מידע על המרצה המועמד ולהבטיח את איכות ההרצאה אותה הוא צפוי להעביר, יחד עם הרלוונטיות שלה לקהל היעד.

 

"חיים שפירא הרצאות" נחשב בעיניי רבים למוסד של ממש בתחום ההרצאות לכנסים. עם יכולת מדהימה ליצור עניין ודיאלוג, עם תובנות חיים שכל אדם יכול וחייב ללמוד ועם ניסיון עשיר מול מגוון רחב של קהלים ומאזינים, בחירה במר שפירא להרצאה שלכם תהיה בחירה חכמה. מדובר בד"ר לגנטיקה מתמטית והוראת מדעים, שבין תחומי העניין וההרצאות שהוא מציג בגאווה נמצאים ספרות, פסיכולוגיה, פילוסופיה, נגינה על פסנתר ועוד. הרצאותיו הנפלאות הפכו לשם דבר בקרב רבים, לרבות הרצאות מובילות כגון "תורת המשחקים וחשיבה אסטרטגית", "פסיכולוגיה של קבלת החלטות", "שבעת החטאים" ועוד רבות אחרים. אמרת "חיים שפירא הרצאות"?, אמרת כנס שאף אחד לא ישכח.

את הסטנד אפ תשמרו לבילוי זוגי עם האישה. את ההופעה המוסיקלית תדחו לקיסריה. בכנס המקצועי הבא, בוחרים בחכמה. בוחרים בהרצאה. הרצאות לכנסים – כך יוצרים עניין.