רוצה ללמוד קואצ'ינג? כמה טיפים בשבילך

רוצה ללמוד קואצ'ינג? כמה טיפים בשבילך

קואצ'ינג, או בשמו העברי אימון אישי, הוא מקצוע יחסית חדש אשר צמח במהלך השנים האחרונות מתוך צורך הולך וגובר של אנשים בהדרכה וסיוע בהשגת מטרות, הגשמה עצמית וצמיחה אישית.

מהו הקוא'צינג?

הקואצ'ינג הנו תהליך של הדרכה וליווי אישי אשר מטרתו להעניק למתאמן כלים ואמונות אשר יאפשרו לו להגיע למימוש עצמי תוך עבודה עצמית פנימית והצבת מטרות ויעדים בכל תחום בו הוא מרגיש צורך בכך.

תהליך האימון האישי מתבצע על ידי מאמן אישי אשר הוכשר והנו בעל ידע ושיטות המאפשרות לו להעניק למתאמן את הביטחון וההבנה כיצד למנף את חייו, להתמודד עם מכשולים ולהתגבר עליהם באמצעות הכוונה והבנת המחסומים המונעים ממנו להשיג את מטרותיו ויעדיו.

הקואצ'ינג יכול לפנות לתחומים שונים, בניהם: אימון אישי, אימון עסקי, אימון זוגי, אימון הורים, אימון לאורח חיים בריא וכדומה.

קורס אימון אישי

לימודי אימון אישי (לימוד קואצ'ינג) הם נפלאים מכיוון שמעבר להפיכתכם למאמנים אישיים, לימודים אלה יאפשרו גם לכם לעבור תהליך של התפתחות אישית. קורס האימון האישי יעניק לכם ארגז כלים שבעזרתו תוכלו לקדם את עצמכם לצד המתאמנים שבטיפולכם. ליקטנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בדרך להפוך לקואצ'רים:

תגיעו אל הקורס לא רק על מנת ללמוד את מקצוע האימון האישי. על מנת שתוכלו לסייע לאנשים לעבור תהליך ולהתפתח, עליכם לעבור אותו בעצמכם. עליכם להבין את משמעות המסע בדרך להשגת היעדים ופתרון קונפליקטים אישיים. הפכו את הקורס למסע אישי שלכם שממנו אתם יוצאים מחוזקים ובעלי תובנות חדשות עליכם ועל סביבתכם. היו שלמים ומרוצים מעצמכם וכך תדעו ללמד אחרים להגיע לאותה שלמות פנימית.

היו סבלניים ואוהבי אדם. האנשים אשר יגיעו אליכם לאימון לעתים יישאו בתוכם תסכולים וכאב ואתם תהיו אלה אשר יצטרכו להתמודד עימם. הבינו האם אתם מסוגלים להתמודד עם מצבים כאלה, להכיל אותם ולהיות נעימים ונינוחים גם כאשר האווירה בחדר הטיפולים פחות נעימה.

בחרו את תחום האימון המתאים לכם. כפי שציינו, תחומי הקואצ'ינג הם רבים ומגוונים, וכל אחד פונה להיבט חיים אחר. בחרו את זה שאליו אתם מתחברים ושבו אתם רוצים לטפל. לדוגמה: בחרו תחום אשר מתבסס על לימודים קודמים שלכם בו יש לכם ידע עשיר או בחרו תחום בו אתם עברתם תהליך משמעותי ושינוי אישי וברצונכם לסייע לאחרים להגיע ליעדם.

תהליך הלימוד לעולם אינו מסתיים. קורס האימון האישי (קורס קואצ'ינג) המתקיים לרוב בבית ספר לקואצ'ינג אורך מספר חודשים ולאחר שסיימתם את הליך לימוד קואצ'ינג וההכשרה ביכולתכם להתחיל לטפל. אך בזאת לא מסתיים הלימוד. כל מתאמן מביא איתו עולם אישי עשיר ומיוחד ולכן לא כל ליווי יהיה דומה לאחר. התאימו את הליווי האישי לאדם שמולכם. תחקרו, תלמדו, תתייעצו והיו בטוחים שהתאמתם למתאמן את ההדרכה הנכונה והראויה ביותר עבורו.

שווקו את עצמכם. עוד בשלב הלימודים התחילו לספר לסביבתכם על לימודיכם. הסבירו להם מה משמעותו של אימון אישי, מהו הערך המוסף אותו יקבלו מתהליך זה, הציעו להם אימון כהזדמנות לתרגל את עצמכם ולצבור ניסיון, בקשו מהם לספר לאחרים על חוויותיהם כמתאמנים ולהמליץ עליכם וכך תוכלו להעשיר את כמות המתאמנים שבהדרכתכם.

לסיכום, קורס קואצ'ינג הוא ההזדמנות שלכם לשנות את חייכם ואת חייהם של אחרים תוך מסע של התפתחות, הגשמה עצמית והשגת מטרות.