ביקורת הרוח הגלילית

ביקורת הרוח הגלילית

מתחם הרוח הגלילית הנמצא במושב גורן, קרוב לעיר מעלות ובין הגליל המערבי ומישור החוף הצפוני לגליל העליון והיערות הירוקים שלו, הוא שילוב מיוחד וייחודי באזור של כפר נופש אינטימי ומושקע עם מלון בוטיק, פיתרון מצוין למי שמחפשים צימר בצפון כמו גם למי שמחפש אירוח פרימיום רומנטי במיוחד או אווירה נעימה ומפנקת לקבוצה גדולה של נופשים. מההקדמה אפשר אולי להבין כי מבחינת הרוח הגלילית ביקורת הכיוון הכללי של הטקסט הזה הוא חיובי… אבל באמת מדובר על מקום מיוחד ומקסים, מקום המספק חווית אירוח איכותית ורב גונית ואשר בעיקר עונה על הציפיות ועל ההבטחות שהוא מספק בערוצי השיווק שלו (לא מובן מאליו בשוק הצימרים בצפון!).

מתחם הרוח הגלילית במושב גורן כולל לא פחות מאשר 23 אפשרויות אירוח, אלו כוללות בקתות המשלבות אבן ועץ, וילות גדולות ומאובזרות מכמה סוגים וגדלים, בקתות עץ מקסימות, סוויטות מהודרות במבנה המלון המרכזי – עם שפע פינוקים ואבזור בתוך כל אפשרות, הקפדה על ניקיון ועל כל הפרטים הקטנים. במתחם פארק מים קטן ומהנה במיוחד, בריכה חי אולימפית מעוצבת, בריכת ג'קוזי ענקית לצד הג'קוזי בחלק מהבקתות/וילות וכן שלל פינוקים נוספים. מעבר לאפשרויות הלינה והאירוח המצטיינות, כאשר מדובר על הרוח הגלילית ביקורות אז חשוב לציין את מתחם הספא והטיפולים המשובחים, הארוחות העשירות וכמובן הנוף, אח, הנוף המדהים הזה!

מהפכה בשירות והקפדה מקצועית גבוהה

כאשר בתחילה חיפשנו פרטים אודות הרוח הגלילית ביקורות אז נתקלנו גם בביקורות פחות טובות ואוהדות, אך בדיקה מהירה גילתה כי מדובר על חוות דעת על הרוח הגלילית מלפני כמה שנים ועוד לפני התוספות והשינויים שהמקום עבר. ביקורות עדכניות יותר ושיחה עם צוות המקום מגלה מציאות הרבה יותר ורודה ומבטיחה, כאשר המקום בהחלט עבר שינויים משמעותיים רבים הן באפשרויות הלינה והבילוי והן בתפיסה מקצועית שירותית לש הצוות המשפחתי המסור.

מתחם הרוח הגלילית משדר מיד עם הכניסה אליו וגם בכל הפריטים והפינוקים השונים בחדרים ובמתחם כולו יוקרה והקפדה, החדרים והמתקנים נקיים ומזמינים, העיצוב פשוט ונעים, רמת התחזוקה גבוהה ללא ספק והלבביות שופעת מכל פינה. אנשי הצוות שמחו לעזור, היו אדיבים וללא ספק נתנו מענה הולם והרבה מעבר לכך לבקשות, שאלות וסיוע כולל במהלך הימי המופלאים שלנו במקום.

התאמה למגוון נופשים וסוגי חופשה

מתחם האירוח והנופש הרוח הגלילית פונה לקהל יעד מגוון מאוד וכאמור מציע מגוון אדיר של אפשרויות לינה ואירוח (כולל אולם כנסים ואירועים ששכחנו לציין קודם) במהלך החופשה שלנו באתר, ראינו זוגות בנופש רומנטי ואינטימי, משפחות עם ילדים, קבוצות חברים, אנשים שבאו "לבטן גב" ליד הבריכה ועם טיולי ספא מפנקים או אנשים שבאו לטייל בירוק והקסם של הגליל המערבי והעליון. בכל מה שנוגע אל הרוח הגלילית ביקורת אנו מאוד ממליצים ומשבחים את המקום, ללא ספק בחירה נכונה, משתלמת ועשירה באפשרויות שהיא מציעה.