המרכז למחול שוהם – שווה כל צעד

המרכז למחול שוהם – שווה כל צעד

המרכז למחול שוהם הינו אחד ממרכזי המחול הבולטים והפוריים ביותר בישראל, מה שהחל כתשוקה וחלומה של אישה אחת הפך במרוצת השנים לבית ספר מוביל למקצועות המחול כמו גם למרכז העשרה פופולארי מאוד עבור תושבי שוהם וילדיהם. מרכז המחול הוקם בשנת 1999 ע"י דולי זורניצר, כיום המרכז מנוהל בידי דולי, לצד צוות מקצועי ואמנותי נרחב ובשיתוף פעולה הדוק עם מועצה מקומית שוהם. מרכז המחול של שוהם מציע חוגי מחול החל מגיל שלוש וכמו כן מסלולים מקצועיים נחשבים ואינטנסיביים יותר המכשירים את הבוגרים שלהם לקראת המשך התפתחות וצמיחה בעולם המחול.

תחומי המחול הנלמדים בבית הספר למחול בשוהם כוללים בלט קלאסי, מחול מודרני, פוינט, ג'אז, מחול מודרני, היפ-הופ, מחול ישראלי ומסלול מיוחד וייחודי של מחול ותנועה לגיל הרך. בין אם מדובר על חוגי ההעשרה לגילאים הנמוכים יותר או על מסלולי הלימוד האינטנסיביים והמקיפים ביותר, המרכז למחול שוהם מציע מקצועיות ללא פשרות, סביבת לימודים איכותית ונעימה, אווירה אמנותית ואהבה אמיתית לעולם המחול, התנועה והתרבות בכללותה.

מגוון פרויקטים מיוחדים

דרך הפרויקטים המיוחדים שמרכז המחול שוהם משתתף בהם ונבחר עבורם ניתן לראות עד כמה המרכז נחשב איכותי ועל איזו רמה מדובר עבור הילדים, ההורים ועולם המחול הישראלי בכלל. המרכז מפעיל כמה להקות ייצוגיות אשר משתתפות כדרך קבע באירועים ופסטיבלים בישראל ובעולם. כמו כן המרכז למחול שוהם היה חלק מפרויקטים מיוחדים שונים ואיכותיים, למשל בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ביום העצמאות ה-60 לישראל, הופעה בכנסי מחול בינלאומיים, קיום מחנה מחול בחופשות וחגים, יציאה למופעים מיוחדים ועוד. המרכז למחול שוהם הוא השלוחה הישראלית של האקדמיה האמריקאית לבלט, הכרה רבת מוניטין שרק מוסדות מכובדים ואיכותיים זוכים לה בעולם.

צוות הוראה מקצועי ואיכותי

המרכז למחול שוהם מקפיד על גיוס מורים ואנשי מקצוע מעולים ומקצועיים ללא פשרות, חלקם בוגרי המרכז בעצמם. כל המורים במרכז המחול הינם בעלי תארים אקדמיים מעולם המחול, מישראל או ממוסדות בינלאומיים. כמו כן, רבים מהמורים והמורות רקדו או עבדו בעבר ובהווה עם להקות מחול מובילות בעולם ובישראל.

לסיכום: זהו לא עוד בית ספר למחול או מקום לחוגי מחול לילדים, זהו מרכז מחול מתקדם, מקצועי ורב גוני הנמצא ברמה הגבוהה ביותר בקנה מידה בינלאומי. המקום האידיאלי לחוג מחול מהנה, חווייתי ומעשיר וכמו כן בית הספר המוביל למסלולי מחול מקיפים ומעמיקים המהווים נקודת פתיחה מצוינת לקריירה בעולם המחול.