הרוח הגלילית ביקורת מהנה מביקור מוצלח

הרוח הגלילית ביקורת מהנה מביקור מוצלח

מתחם הנופש הרוח הגלילית שבמושב גורן הוא באמת בחירה איכותית המאפשרת שפע של אפשרויות בחירה לחופשה הבאה שלכם בגליל המערבי. אם אתם מחפשים מיקום מיוחד ורב גוני לחופשה, מיקום שבאמת מציע התאמה אישית מעולה לכל סגנון של חופשה, אנו בהחלט ממליצים על הרוח הגלילית. נכון לקיץ 2013, זוהי ללא ספק אחת האפשרויות הטובות והמיוחדות ביותר ששהינו בהן בכל רחבי ישראל ובאזור הגליל בפרט. מבחינתנו, הרוח הגלילית ביקורת תהיה רק איכותית והמקום מומלץ ללא ספק.

מתחם הרוח הגלילית הוא בפועל כפר נופש קטן ואינטימי, עם מגוון אפשרויות לינה ואירוח, בריכה איכותית ואפילו פארק מים עם מגלשות הרפתקניות – מושלם לילדים! כפר האירוח הרוח הגלילית נמצא כאמור במושב גורן, ממש בלב חורש ירוק, עם נוף מרהיב למבצר המונפורט, קרוב לשמורת הכזיב המקסימה ובמרחק קצר משפע האטרקציות שיש לגליל המערבי ולגליל העליון להציע. על כל מקום ניתן למצוא ביקורות מכל הסוגים והסגנונות, אך לאחר שהייה במקום והתרשמות ממנו, לאחר תהליך מקיף של שינויים, שדרוגים, תוספת יחידות אירוח ושיפורים בכל ההיבטים – אפשר לומר בראש שקט ובפה מלא כי הרוח הגלילית מציעה חווית נופש משובחת, מזמינה, נעימה ומקצועית.

עולם תיירותי מלא ועמוס אפשרויות

שפע אפשרויות הבחירה הקיימות ברוח הגלילית מקשות על הבחירה. המקום מציע בקתות עץ במודל קלאסי של צימרים המתאים לזוגות ומשפחות, בקתות משולבות עץ ואבן הנמצאות על צלע ההר וכמו כן לאחרונה הוסיפו בעלי המקום מתחם וילות יוקרתיות, מאובזרות ומפנקות המתאימות למשפחות גדולות, קבוצות וחופשות משותפות של כמה משפחות למשל. מעבר לאפשרויות הלינה שהן באמת מיוחדות ומגוונות בצורה שקשה לתפוס, הרוח הגלילית מציעה את מתחם הבריכה והמגלשות, ג'קוזי חיצוני וכן אמבטיות ג'קוזי גדולות בבקתות ובחלק מהווילות, ארוחות מעולות ושפע אפשרויות לטיפולי ספא מפנקים, אירוח כנסים ואירועים וכן הלאה.

ביקורת איכותית ועדכנית על מתחם הרוח הגלילית

לסיכומו של עניין, זוהי הרוח הגלילית ביקורות עדכנית ואיכותית, נכונה לקיץ 2013. לאחר שהייה של כמה ימים במקום, במסגרת חופשה משפחתית בצפון, אנו יכולים להגיד בלב שלם כי המקום איכותי, מומלץ, רואים שהוא מושקע ועבר שדרוג משמעותי לאחרונה ומדובר על בחירה מוצלחת שבוודאי נעשה שוב בעתיד. אפשרויות לינה מעולות, מתאים לכל סגנון חופשה לדעתנו, תודעת שירות גבוהה ורמה בלתי מתפשרת של תנאי האירוח. על הנוף המרהיב אין מה לדבר ותצטרכו להגיע לראות ולחוות זאת בעצמכם…