הרוח הגלילית ביקורת מפי לקוח מרוצה

הרוח הגלילית ביקורת מפי לקוח מרוצה

כאשר מדובר על צימרים ומתחמי אירוח בצפון או בדרום, קשה פעמים רבות לדעת מה באמת מקבלים וכיצד המקום ייראה לכם במציאות, מעבר לתמונות באינטרנט. לכן חשוב לבצע את הבדיקות שלכם מראש, להבין עבור מה אתם משלמים ומה בדיוק אתם מקבלים. מבחינת צימרים, מתמחי אירוח ואפשרויות תיירותיות, הגליל המערבי הוא ללא ספק אחד האזורים העשירים, המגוונים והאיכותיים ביותר, אזור שרק בשנים האחרונות מתחיל להתגלות לציבור המטיילים הישראלי ואשר נמצא במגמת פיתוח מרשימה בכל הקשור לתיירות ואטרקציות. כאשר חיפשנו מידע ברשת אודות אתרים מומלצים ומיוחדים ללינה ונופש עבור החופשה הגלילית שלנו, מקום אחד בלט מעל כולם כאפשרות מוצלחת במיוחד. מדובר על הרוח הגלילית, מתחמם אירוח ייחודי ומשובח הנמצא במושב גורן, באזור ירוק מקסים, בגליל המערבי וקרוב להרים הירוקים של הגליל העליון.

כאשר חיפשנו אחר הרוח הגלילית ביקורות ברחבי הרשת, גילינו שפע של תגובות, המקום ותיק ופעיל בסצנת התיירות בגליל המערבי כבר כמה וכמה שנים. אך חשוב לציין כי המתחם כולו עבור שדרוג משמעותי בשנים האחרונות, שיפור אדיר במודל האירוח ותנאי האירוח וזאת לצד תוספת של אפשרויות לינה והוספת אטרקציות באמת מדהימות למקום. כך שחשבנו לעצמנו כי חשוב שמישהו יספק ביקורת עדכנית, מקיפה ורלוונטית אודות מתחם הרוח הגלילית במושב גורן, הרוח הגלילית ביקורת עדכנית לקיץ 2013.

פרטים – שפע אדיר של אפשרויות ואטרקציות

הדבר הראשון שעולה לראש כאשר רואים את מתחם הרוח הגלילית בפרסומים השונים הוא המבחר הרחב, לצד העובדה שהמקום נראה כה פסטורלי ושליו במלוא מובן המילה. הרוח הגלילית מהווה מתחם אירוח שהוא למעשה כפר נופש קטן ואינטימי, עם כל היתרונות של כפר נופש לצד האווירה והקסם של צימרים יוקרתיים ואינטימיים. ברוח הגלילית מגוון וילות מעוצבות ומאובזרות ללינה לש קבוצות או משפחות, צימרים קלאסיים עשויים עץ, צימרים משולבים עץ ואבן. כל אפשרות לינה מציעה רמת פינוק ואירוח באמת מעולה, העיצוב מוקפד והמקום נקי למשעי. אידיאלי גם לזוגות אינטימיים ורומנטיים וגם למשפחות עם ילדים – כאשר אלו נופשים יחד ולכל אחד ישנם הפרטיות והתנאים המושלמים לחופשה באמת בלתי נשכחת.

ברוח הגלילית מתחם בריכה מרכזי ומדהים, לצד בריכות וג'קוזי בוילות השונות. יש אפילו פארק מים קטן של מגלשות הרפתקניות לילדים ולמבוגרים הפעלתנים. גם אנחנו וגם יתר האורחים ששהו במתחם באותו הזמן הסכימו באופן גורף כי מבחינת הרוח הגלילית ביקורת ההמלצה היא חד משמעית חיובית, מקום ייחודי, איכותי שמציע כיום חווית נופש יוצאת מהכלל.