כשחסר לך בשיווק חסר לך בניהול

כשחסר לך בשיווק חסר לך בניהול

שיווק דיגיטלי

עם ידע בשיווק דיגיטלי אתה מנהל טוב יותר!!!

תחום השיווק הדיגיטלי בעידן הנוכחי הפך למרכז הפעילות של כל גוף עסקי והוא מהווה את אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על הצלחתו. בתקופה בה אנו נמצאים, כמעט כל תחום נפגש עם הדיגיטל בצורה כזו או אחרת והמגמה הזו לא הולכת להעלם, מיום ליום היא רק מתפתחת וצוברת תאוצה. כל חברה שרוצה להתפתח ולמנף את העסק שלה, פשוט מוכרחה להתאים את עצמה למציאות הדיגיטלית של ימינו. הצורך בתכנון אסטרטגי והבנה רחבת היקף יעילים מאד בעולם השיווק הדיגיטלי והנושא הפך להיות בעל חשיבות רבה עבור כל מי שנמצא בעמדת מפתח של ניהול.

מה החשיבות של השיווק בדיגיטל?

מנהל שאינו מכיר את רזי השיווק הדיגיטלי, יתקשה בהבנת מהלכי הפרסום והשיווק של החברה והוא יהיה מנותק מהערוץ שהכי חשוב לעסק – שיווק ומכירות.

השיווק הדיגיטלי נושק כיום כמעט לכל תחום אפשרי ולכן רכישת ידעות בתחום זה, תביא להבנת תהליכים חשובים, זיהוי אסטרטגיות שיווקיות והצמחת רעיונות חדשניים. למה ללמוד שיווק דיגיטלי ולמה הוא מועיל?

הרבה מנהלים שואלים את עצמם, למה צריך בכלל ללמוד קורס שיווק דיגיטלי, והרי העבר מלמד כי אנשים רבים בעמדות מפתח הצליחו מאד בתפקידם כמנהלי חברות ועסקים גם בלי שהיה להם אפילו טיפת ידע בדיגיטל. אז זהו שכיום הכללים השתנו, אנו חיים במציאות בה נושא הטכנולוגיה והדיגיטל נמצאים כל הזמן במגמת התפתחות וצמיחה, הוא נשזר בכל תחומי העיסוק בחברה וכיום קהלים רבים חשופים למדיה ולמשך זמן רב. לשיווק דיגיטלי יתרונות רבים:

1. העברת המסר הנכון לקהל היעד הנכון – ניתן לפנות באופן ממוקד לקהל היעד וליצור מסר מותאם לקהלים שונים. 2. יש אפשרות לשנות ולעדכן את הפרסום, מודעה בדיקות המרה ועוד בכל רגע נתון.

3. שמירה על קשר שוטף עם לקוחות העסק.

4. ניתן לבחון עד כמה הפרסום הוא אטרקטיבי ויעיל באמצעות אמצעים מדידים המאפשרים לבחון כל פעולה של לקוח ולהגיע לתובנות עד כמה השיווק הצליח ועוד.

להפוך את הנתונים לתובנות

אחד החידושים הגדולים בעולם הדיגיטל הוא איסוף דאטה – נתונים ברמות כאלה שעסקים בעבר רק יכלו לחלום עליהם.

נתונים חשובים כמו: מי האנשים הגולשים באתר, מה האפיון הדמוגרפי שלהם? איזה אנשים נמצאים בדפי הרשתות החברתיות? כמה זמן הם נשארו ובאילו מקומות? כמה מהגולשים רכשו מוצרים בפועל? מה ניתן לעשות עם כאלה שהתחילו תהליך רכישה ונטשו את האתר? לשאלות האלה ואחרות יש מענה מיידי והחברות צוברות דאטה על לקוחות בכמויות אדירות. השילוב בין מערכות ניהול לקוחות לבין איסוף הדאטה בדיגיטל, מעניק את האפשרות להכנסת מערכות אוטומציית שיווק לתוך העסק ולכן למידת הנושא מקדמת את העסק בכמה דרגות קדימה מול המתחרים.

מנהלים רבים מדווחים שמאז שהחלו לעשות שיווק דיגיטלי – ההכנסות שלהם גדלו במאות אחוזים!!!

אמצעי השיווק העיקרי והאפקטיבי ביותר הוא המדיה החברתית, כל חברה בכל סדר גודל, חייבת להראות בה נוכחות ואם מדובר על מותגים – חשיבות הנוכחות במדיה החברתית הינה גדולה עוד יותר על מנת ליצור עניין ושיח סביב המותג וגם לא לתת למתחרה לפעול לבד ולהשאיר את העסק שלכם מאחור.