להצליח בחיים באמצעות כוח המחשבה

להצליח בחיים באמצעות כוח המחשבה

רבות דובר ונכתב על כוח המחשבה, אותו כוח עוצמתי ודינאמי המצוי אצל כל אחד ואחת מאיתנו, שבאמצעותו אנו בונים את אופיינו, משכללים את יכולותינו וכישורינו ואפילו יוצרים ובוראים את המציאות הקיומית אותה אנו רוצים לחיות.

בעיני מביני עניין, כוח המחשבה זהה ביכולותיו לכוח המשיכה, כאשר כל מחשבה העולה בעיני רוחנו מקבלת אחיזה במציאות באמצעות משיכת המחשבות מתת המודע אל תת ההכרה. בהסתמך על הדברים הנ"ל, קיימת חשיבות רבה לתרגול חשיבה חיובית באמצעות נטרול המחשבות השליליות השבות ועולות בגלי המחשבות של כולנו ומתן תשומת לב למחשבות חיוביות המסוגלות להטיב עם חיינו. לצורך תרגול זה, אנו ממליצים לכם להקדיש מספר דקות במהלך היום לאופי המחשבות המתרוצצות בראשכם ובמקביל להעלות על הכתב את כל סוגי המחשבות.

כיצד תצליחו בחיים באמצעות כוח המחשבה?

על מנת להצליח בחיים באמצעות כוח המחשבה, תדרשו לעסוק באופן תדיר במחשבות חיוביות ומצמיחות אשר יובילו אתכם בנתיבי תת מודע ותת ההכרה אל ההצלחה המיוחלת. תהליך זה הינו הליך מתמשך הדורש מכם לא רק לחשוב מחשבות חיוביות אלא גם להימנע ככל הניתן מסביבה שלילית המייצרת סביבכם מעטפת של מחשבות שליליות. לצורך כך, אנו ממליצים לכם בשלב ההתחלתי להימנע ככל הניתן מחשיפה מוגברת לאמצעי תקשורת חדשותיים בהם משודרים בעיקר חדשות שליליות. כמו כן, אנו ממליצים לכם להימנע מעיסוק רכילאי בחייכם ולהתרחק מאנשים שמחשבותיהם ופעולותיהם הינם בעלי אופי שלילי. מכיוון שלאורך היומיום של כל אחד ואחת מאיתנו מתרחשים לא מעט מקרים ומצבים בהם השלילי גובר על החיובי, אנו ממליצים לכם בסוף כל יום לבצע תחקיר מעמיק אודות מקרה שלילי או לא נעים שאירע לכם במהלך היום. במהלך התחקיר אותו אתם מבצעים הקפידו לאבחן את הבעיה אשר הובילה להתרחשותו של המקרה, ובאמצעות כוח הדמיון נסו להפוך את השלילי לחיובי ואת הרגשות השליליות לרגשות חיוביות.

חשיבה חיובית משפיעה באופן קבוע ופעיל על תת המודע והמודע, ולאורך זמן גם אתם תוכלו להבחין בהשפעה הניכרת של כוח המחשבה על תת המודע ותת ההכרה. תהליך זה מכונה בשפה המקצועית כ-אוטוסוגסטיה והוא מורכב משני שלבים עיקריים, הראשון: הטמעת המחשבה בתת המודע, והשני: הפיכתה של המחשבה החיובית למציאות. על מנת להצליח בחיים באמצעות כוח המחשבה, כל שתדרשו לעשות הוא להעצים את מחשבותיכם במחשבות מצמיחות המעודדות הצלחה בחיים, וככל שתרבו לעשות זאת ותגבו את המחשבה ברגשות חיוביים כלפי הצלחתכם הקרבה, כך תהליך האוטוסוגסטיה יפעל לטובתכם וכל מחשבה חיובית הנוצרת בראשכם תקבל ביטוי בחיי היומיום שלכם.