לומדים אימון ומוטיבציה ומשנים את חייהם של אחרים

לומדים אימון ומוטיבציה ומשנים את חייהם של אחרים

כל אחד מתחומי הלימוד באתר פותח צוהר לעיסוק מרתק במיוחד, המותאם לאופי ולהעדפות האישיות של הסטודנט. בישראל ובעולם, מתפתח כיום תחום ההתפתחות האישית והמוטיבציה, המציע עיסוק מתגמל ומבוקש מלא בתחושת שליחות. לאחר הלימודים, כאשר אתם מתחילים לעסוק במקצוע ההדרכה, אתם עשויים לגלות כי הכנת הפעילויות במסגרת העבודה הפרטנית והקבוצתית עם מטופלים עשויה לגזול לא מעט זמן. כדי לסייע למטפלים לבצע את עבודתם טוב יותר, הוקם אתר המרכז מגוון רחב של מערכי הדרכה, דפי עזר, סרטוני הדגמה וסדנאות מובנות. מה תמצאו באתר?

אתר "מה המצב" מאפשר למצוא בקלות כלים המיועדים למעבירי סדנאות וטיפולים בקשת רחבה של תחומים הקשורים למוטיבציה, מנטורינג וקידום עצמי. אם אתם מחפשים את השינוי הפנימי שלכם או מעוניינים לסייע לאחרים זה המקום.

ספריה דיגיטלית של מערכי הדרכה

כיום, ניתן להיעזר במגוון מערכי הדרכה ותרגילים בנושאי תקשורת, מסוגלות עצמית, שינוי ותחומים נוספים גם בתחום ההתפתחות האישית. המאגר מאפשר לקצר את הזמן שלכם להכנה לכל מפגש אימון ומאפשר ליצור מפגש חוויתי וגדוש פעילויות המבוסס על חומרי הדרכה שנוסו בהצלחה עם השנים.

ערכות קלפים טיפוליים

קלפים טיפוליים מאפשרים למטופלים ומתאמנים לשקף את הרגשות שלהם, ללא צורך בשימוש במילים. כל אחד ממארזי הקלפים מעניק אפשרויות לתייג את עוצמת הרגש, להרחיב את מנעד הרגשות ולגלות את הפוטנציאל הטמון באישיות של כל אחד באמצעות כלי פשוט לזיהוי הרגש. סט קלפים נוסף כולל משפטים ותהליכים מוכרים מחיי היום יום ואפשרויות להתמודד עימם. כך, המטופלים לומדים לתאר את הסיטואציות עמם הם מתמודדים בצורה טובה יותר, להביט על ההתנהגות מכמה נקודות השקפה שונות ולזהות את ההבדלים בין המצב המצוי למצב הרצוי.

קורסים והדרכות

האתר כולל גם קורסים מקוונים אותם ניתן לרכוש וללמוד בקצב שלכם, החל מבניית סדנה מלאה ועד לתוכנית דיגיטלית ליריקת קלפים משלכם. ב-"מודל לבניית סדנה", המדריכים של "מה המצב" עוברים עם המאמן שלב אחר שלב ומלמדים איך להפוך רעיון כללי של: "אני מעוניין להעביר סדנה בנושא X", ליצירת סדנה מקצועית ויצירתית. מטפלים העובדים עם ילדים ונוער בתחום של פיתוח כישורים חברתיים לומדים בקורס "פיתוח כישורים חברתיים", כיצד לייצר שיח ואיך להתאים בצורה הנכונה ביותר את הכלים לסיטואציות השונות העולות במהלך ההדרכה?

ספרייה מלאה של מערכי הדרכה וסרטונים

"מה המצב" מאפשרים גם לרכוש את הספרייה המלאה הכוללת את כל כלי הטיפול המלאים החל ממערכי ההדרכה ועד לסרטונים ומצגות מוכנות. הערכה המלאה מסוגלת לחסוך לכם זמן יקר, ולזהות בתוך מקבץ החומרים את המערך המתאים לכל אוכלוסייה. כאשר אתם מעבירים הדרכה לבני נוער וזקוקים לפתרונות תקשורת יהיו בידכם כל הכלים. זקוקים להדרכות לאימון למנהלים? ההדרכה מוכנה בכף ידכם עם כל המצגות וחומרי העזר.

הכנסו לאתר מה המצב וגלו את הדרך הקצרה והמהירה שלכם להצלחה שלהם.