לוקרים לבתי ספר- פתרונות אחסון כבר שנים רבות

לוקרים לבתי ספר- פתרונות אחסון כבר שנים רבות

בעבר כהורים מדי בוקר היינו נחרדים מעצם העובדה שילדנו צריכים לסחוב כמות גדולה כל כך של ספרים, מחברות, כלי כתיבה ואמצעי עזר לבית הספר. מאז המציאו את פתרונות האחסון, לוקרים לבתי ספר הפכו למצרך הכרחי עבור כל תלמיד ותלמידה. לא רק שניתן לאחסן בתאי האחסון את כל הספרים והמחברות בהם התלמידים לא עושים שימוש באותו היום באופן ספיציפי, אותם תאי אחסון גם מאפשרים לנו לשמור על סדר וארגון בבית ובבית הספר- בכיתה. ספרים כמו ספר תנ״ך, ספר מתמטיקה, ספר היסטוריה נחשבים לספרים כבדים ומסיביים במיוחד מה גם שהשימוש בהם נעשה בין פעם לפעמיים בשבוע ולכן אין סיבה לסחוב אותם, אלא פשוט ניתן להשאירם בלוקרים עצמם.

כאשר הילדים זקוקים לספרים הללו במטרה להכין שיעורי בית יש כמה פתרונות שניתן לאמץ וכך הם גם לא יצטרכו להחזיר אותם הביתה. ניתן לצלם את העמודים הספיציפיים ולהכין את שיעורי הבית במחברת או על דפדפפת או לחלופין להחזיק שני ספרים- אחד בבית, אחד בבית הספר כמו למשל ספר תנ״ך ששמרנו מהאח הגדול או משהו בסגנון…

לוקרים לבתי ספרסוגי מנעולים

בעבר סוגי המנעולים עבור לוקרים לבתי ספר היו מצומצמים. פתרון מסורתי שמקובל עד היום הוא המפתח הרגיל כך שבמקרה שהילד איבד את המפתח, ניאלץ לקרוא לשרת שיפתח עבור הילד את הלוקר עם מפתח מסטר או במקרים קיצוניים יהיה עלינו לפרוץ את המנעול ולהתקין אחד חדש במקומו. היום כבר פחות נהוג לבחור במנעולים הפשוטים עבור נעילת לוקרים לבתי ספר אלא הבחירה לרוב תהיה מנעולים עם קוד- מכני או דיגיטלי.

כך אנו מוותרים על עניין המפתח ולא צריכים לדאוג מה יקרה כאשר הילד יאבד את המפתח או לחפש מקום ספיציפי בו הוא שומר עליו. באמצעות הקוד ניתן בכל פעם לפתוח את הלוקר. מה קורה כאשר הילד שוכח את הקוד? ממש כמו עם מפתח המסטר של השרת, יש גם קוד מסטר שפותח את כל הלוקרים אותו רק אדם אחד יודע ואז במקרה שהילד מאבד את הקוד, פותחים את המנעול עם קוד המסטר ובוחרים לאחר מכן קוד חדש. כאמור, ניתן לבחור בין מנעול עם קוד מכני (כזה שמסובבים את המספרים) לבין מנעול עם קוד דיגיטלי ואז כל מה שצריך זה להקיש את המספרים. בימים אלו ניתן לבחור בשירות חיצוני המספק לוקרים לבתי ספר במחיר מסובסד וכך להקל על הילדים, על ההורים וגם על המורים.