לימודים אקדמיים – חלום ללא גיל

לימודים אקדמיים – חלום ללא גיל

עריכת דין בגיל מבוגר

השנים חלפו במהירות. השירות הצבאי והטיול הגדול הסתיימו כבר לפני זמן רב. לאחר מכן החלה העבודה במשרה במלאה ומשם החיים התגלגלו להם בקצב מהיר. גם אתם נשאבתם למרוץ החיים ופספסתם את אחת התקופות החשובות ביותר לאדם צעיר בעולם המערבי – לימודים אקדמאיים.

אם גם אתם תמיד רציתם ללמוד לתואר אקדמאי, אך מעולם לא מצאתם את הזמן הדרוש לכך – כיום, מכללות ואוניברסיטאות מציעות מסלולים אקדמאים מותאמים אישית לאנשים מבוגרים. ללא ספק, ישנם יתרונות משמעותיים בעשיית תואר אקדמאי בגיל צעיר. חוסר אחריות, עזרה במימון הלימודים והרבה זמן פנוי, הם רק חלק מהיתרונות.

אם תמיד חלמתם ללמוד תואר אקדמאי – אל תוותרו על כך. גם ללמידה לתואר אקדמאי בגיל מבוגר ישנם יתרונות רבים. ראשית, האדם המבוגר מגיע ללימודים אקדמיים עם ניסיון חיים רב, המאפשר לו לקחת את הלימודים ברצינות הנדרשת. בנוסף, אדם שרוצה ללמוד בגיל מבוגר ועושה זאת – בדרך כלל נהנה מכל רגע.

הדרך לעריכת דין בגיל מבוגר והיתרונות

אתם לא חייבים להתפשר על התואר. אם תמיד חלמתם ללמוד משפטים – זה הזמן לעשות זאת. המכללות ברחבי הארץ מציעות מגוון מסלולים לתואר במשפטים, המתחשבים באנשים מבוגרים. ניתן ללמוד יומיים בשבוע בשעות הערב, לקבל שיעורים מוקלטים דרך האינטרנט ולזכות לתמיכה טלפונית מהמרצים הטובים ביותר.

לימודי משפטים למבוגרים יקדמו את הקריירה שלכם גם בגיל מבוגר, זאת, בעיקר בגלל תואר אקדמאי במשפטים הוא יוקרתי ונחשב. לרוב, מעסיקים לא יתעלמו מהעובדה שאדם מבוגר החל בלימודי משפטים בזמן עבודה במשרה מלאה. הרושם שתיצרו יהיה גבוה ויגביר את סיכוייכם לקבל את המשרה.

בנוסף, אנו חיים בעולם שבו לימודי משפטים, הם מהלימודים השימושיים ביותר שניתן ללמוד באוניברסיטה. אנו נתקלים בסוגיות מעולם המשפט בכל מקום ועל בסיס יומי – חוזי שכירות, חוזי תעסוקה, זכויות וחובות אזרחיות, נדל"ן ועוד.

צבירת ידע בתחומים הללו עשויה לשפר אתכם בתור אזרחים מעורים חברתית, ובתור בני אדם בעלי ידע רב על המציאות המתרחשת סביבם.

עצות ללמידת משפטים בגיל מבוגר

ריכזנו עבורכם מספר עצות ללימודי משפטים בגיל מבוגר.

  • מוכנות לעבודה קשה – גם כאשר לימודי המשפטים מתקיימים פעמיים בשבוע בלבד, הלימודים צפויים להיות עמוסים ולא קלים. תחום המשפטים הוא תחום הדורש הגשת עבודות, שינון חומר ולמידה עצמאית רבה. לכן, הכינו את עצמכם מראש לעבודה קשה. אתם לא עושים זאת לחינם – אתם מגשימים חלום.
  • בניית לוח זמנים – במיוחד אם אתם מתכננים לשלב עבודה במשרה מלאה במהלך הלימודים, עליכם לתכנן היטב את הלוח זמנים שלכם. כפי שצויין, המכללות מציעות מסלולים גמישים ללימודים אקדמאיים לאנשים מבוגרים. צרו קשר עם יועץ מהמוסד בו אתם מעוניינים ללמוד, ותייצרו לוח זמנים שישלב בצורה מיטבית את העבודה, הלימודים והחיים האישיים שלכם.
  • נצלו את ההזדמנויות הנובעות מלימודים אקדמאיים – בין אם יש לכם הצעה להתמחות משפטית במשרד עורכי דין, או בין אם מדובר בפרויקט התנדבותי במהלך הלימודים, אל תוותרו על ההזדמנות. אדם מבוגר המתעסק בתחום תוך כדי הלימודים, מקנה לעצמו נקודות זכות רבות לקורות חיים. בנוסף, הוא צובר ניסיון משמעותי שעשוי לעזור לו לצמצם את פערי הגיל מהסטודנטים הצעירים.