לימודי קוסמטיקה למקצוע רווחי ומרתק

לימודי קוסמטיקה למקצוע רווחי ומרתק

אחד המקצועות המרתקים, המעניינים, המספקים וכן גם הרווחיים הוא מקצוע הקוסמטיקה. לא רק שהתחום עובר כל הזמן שינויים, מתפתח ויש המון כלים חדשניים שבאמצעותם ניתן לשפר את סוגי הטיפולים, אלא גם התחושה שמישהו או מישהי יוצאים מרוצים אחרי טיפול, הביטחון והדימוי העצמי שלהם עולה ובכלל הם מעלים חיוך על הפנים, היא תחושה שאין לה מחיר.

במאמר הבא נספר לכם על היתרונות הרבים שבלימודי קוסמטיקה, כמה זמן הלימודים נמשכים, מה אפשר לעשות עם ההכשרה בשלב מאוחר ומהן המשכורות הממוצעות לאחר שמקבלים את התעודה.

ראשית כל… אילו מקצועות אפשר ללמוד כחלק מלימודי קוסמטיקה?

  • הסרת שיער – היום יש מגוון של שיטות וטכנולוגיות להסרת שיער. יש את השיטה המסורתית – הסרת שיער באמצעות שעווה ויש הסרת שיער לצמיתות שאת זה עושים עם מכשור מיוחד כמו למשל מכשירי לייזר.
  • עיצוב גבות – כחלק מהקורס ומלימודי קומסטיקה, לומדים איך לעצב את הגבות בצורה מקצועית. יש כמה שיטות לעיצוב גבות: עיצוב גבות בשעווה, בחוט ובפינצטה.
  • פילינג- המקורות של הפילינג התחילו בשבטים של האינדיאנים כאשר הם היו עושים טקס בעזרת חול וכך משפרים את מראה העור לנשים שלהם. מאז הפילינג עבר המון שינויים כאשר יש סוגים שונים של פילינג וכל פילינג מגיע לרמות אחרות בעור שלנו. יש פילינג כימי, פילינג ביולוגי, פילינג באמצעות חומצות ועוד… המטרה של הפילינג היא לטפל בבעיות עור כמו כתמי שמש, כתמי גיל, פיגמנצטיה, מראה עור אפרורי, קמטים וקמטוטים, לחדש את התאים ולהעניק לעור מראה בריא, זוהר ומוצק.
  • טיפול בקמטים – היום יש מגוון של שיטות לטפל בקמטים כחלק מתחום האנטי אייג‘ינג. לא את כל הטיפולים יכולות לבצע קוסמטיקאיות, אלא נדרש מנתח פלסטי או פלסטיקאי. טיפולי הפנים הפופולאריים היום הם: שימוש בחומצה הילארונית, בוטוקס, החלקת פנים באמצעות שיטת התעמלות לפנים, טיפולי פילינג למיניהם, מריחת תכשירים למניעת היווצרות של קמטים ועוד…
  • הצרת היקפים – היום יש טכנולוגיות מדהימות אשר מסייעות לנו לטפל במצבורי השומן כמו למשל טיפול באמצעות הקפאה או המסת קור, טיפולי לייזר או טיפול באמצעות גלי רדיו.

איפה לומדים, כמה זמן זה נמשך ומה אפשר לעשות עם התעודה אחרי הלימודים…

ובכן, זה מאוד תלוי באיזו אקדמיה את בוחרת ואילו הכשרות הלימודים כוללים. ניתן לשלב בנוסף למקצועות שתיארנו לעיל גם קורס פדיקור ומניקור בשילוב של בניית ציפורניים, לק ג‘ל, קורס טיפולי פנים ועוד…לימודי קוסמטיקה נמשכים בין 3-24 חודשים, תלוי כמובן בעומק הלימודים ובקורסים השונים. לאחר סיום הקורס, תקבלי תעודה ותוכלי לבחור באחת משתי אפשרויות: פתיחת עסק עצמאי או עבודה כשכירה באחד ממכוני הקוסמטיקה המובילים בישראל. המשכורת הממוצעת לקוסמטיקאית מתחילה נעה בין 5,000-12,000 שקלים בחודש.