משחקי הכנה לכיתה א'

משחקי הכנה לכיתה א'

ילדכם עתיד לעלות לכיתה א' בשנה הקרובה? מחפשים אחר משחקי העשרה והכנה לקראת כיתה א'?  הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות לבחירת אופי וסוג המשחקים לכיתה א' המותאמים ביותר לילדיכם.

משחקי הכנה לכיתה א' הם למעשה משחקים המפותחים בהתאם לתכנית הלימודים החדשה של משרד החינוך לגני ילדים. משחקים אלו משלבים בתוכם תכנית לימודים שלמה שמטרתה הכנת הילד לקרוא וכתוב, וזאת באמצעות הקניית יסודות הקריאה והכתיבה לילדי הגן. מעבר לתכנית הלימודים אליה נחשף ילדיכם במסגרת הגן, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מההורים שביניכם, לקחת חלק פעיל בהכנת הילד לכיתה א', וזאת באמצעות רכישת משחקי הכנה לכיתה א' ורכישת משחקי חשיבה לילדים המצויים בגן חובה וטרום חובה (גילאי 4 עד 6).  על מנת להבטיח לעצמכם (ובעיקר לילדיכם) את ההכנה הראויה לקראת המעבר מגן הילדים לספסל הלימודים, אנו ממליצים לכם לבחון את תכנית הלימודים של המשחק אותו אתם עתידים לרכוש, ולבחון האם הוא מותאם לתכנית הלימודים של משרד החינוך לגני ילדים.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לבחון את טיבם של משחקים לכיתה א' הנכללים בתוך ערכת המשחקים אותה אתם מתכוונים לרכוש, ולבדוק האם היא מותאמת ליכולות הלימודיות של ילדיכם. משחקי ההכנה האופטימאליים ביותר לצרכי הכנת ילדיכם לכיתה א', הינם משחקים הכוללים בתוכם פעילות מרתקת ומגוונת של משחקים באמצעותם הילד נחשף לצורתן החזותי של האותיות ולצלילים אותם ניתן לייצר באמצעות כל אות ואות. כיום, בעידן הממוחשב בו אנו חיים, עומדים לרשותכם משחקי חשיבה לילדים ומשחקי הכנה לכיתה א' באמצעות רשת האינטרנט, דבר המאפשר לכל ילד וילדה להתחבר לנושא הקריאה והכתיבה באמצעות אנימציות וקטעי וידאו השייכים לעולמות התוכן אליהן הוא נחשף לאורך שנות ילדותו.

בנוסף, אנו ממליצים לכם לבדוק האם המשחקים לכיתה א' אותם אתם עתידים לרכוש מקנים לילדיכם מיומנויות בכל הנוגע לזיהוי האות בתוך מילים כתובות וכתיבת מילים המכילות בתוכן את האות אליה הוא נחשף במהלך המשחק. את משחקי ההכנה לקראת כיתה א' מומלץ לרכוש לילדיכם כבר בהגיעו לגיל 4, וזאת על מנת לפתח את יכולות הלימוד, הקריאה והכתיבה בשלב מתקדם ככל הניתן. את משחקי החשיבה ומשחקי ההכנה לקראת כיתה א' תוכלו להנגיש לילדיכם באמצעות מכשירי הטלפון החכם העומדים לרשותכם, באמצעות מחשבי לוח או באמצעות מחשבים ניידים ונייחים כאחד. אם גם אתם הורים לילדים בגילאי 4-6, זה הזמן להתעדכן במשחקי ההכנה החדישים ביותר לקראת כיתה א'.