קורס ניהול משאבי אנוש – על הקורס ועל הנלמד

קורס ניהול משאבי אנוש – על הקורס ועל הנלמד

קורס ניהול משאבי אנוש – על הקורס ועל הנלמד

אם יש משהו אחד עליו אין ויכוח – הוא שההון האנושי בארגונים וחברות הוא המפתח להצלחה. מנהלי משאבי אנוש הם בעלי תפקיד משמעותי ומשפיע מאוד, ונדרשים לתת את מלוא תשומת הלב, הסיוע, ההכוונה והכלים לעובדים, לצד האחריות לעמוד במטרות החברה ולדאוג למימוש האסטרטגיות והיעדים שהארגון שואף לממש. בעידן הנוכחי, הצרכים של בני האדם הולכים וגדלים וקשה יותר להשביע את רצונם, ומצד שני – הסביבה הגלובלית השתנתה וישנה תחרות גדולה כמעט בכל הענפים בשוק. מגמות אלה הביאו את אנשי משאבי האנוש להיות אנשי מפתח בחברות וארגונים ומוטלת עליהם אחריות רבה לצד אתגר וסיפוק מקצב עבודה מהיר ומשתנה. אם גם אתם בעלי יכולות ניהוליות וארגוניות ותמיד רואים את התמונה הגדולה במקום העבודה שלכם – יתכן מאוד שתחום ניהול משאבי האנוש מתאים לכם.

 

קורס ניהול משאבי אנוש – על מטרות הקורס והחומר הנלמד

מטרתו של קורס ניהול משאבי אנוש היא לפתח מומחיות ויכולות אסטרטגיות לראות תמונה רוחבית ומלאה. אנשי משאבי אנוש נדרשים לחבר את המשאב האנושי לארגון ולדאוג לכך שהעובד נמצא בתפקיד בו הוא מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו, ובכך להביא לאתגר מתמשך, סיפוק, שביעות רצון ולבסוף להצלחתו של הארגון. הנושאים הנלמדים בקורס ניהול משאבי אנוש כוללים אסטרטגיות משאבי אנוש בעולם של חוסר וודאות, פיתוח של ההון האנושי בארגון, למידה ארגונית, מדידה וניתוח של תהליכי משאבי אנוש, ניהול ביצועים, גזירת משמעויות מנתונים פיננסיים, תהליכי צמיחה ודעיכה, רווחה, שכר ותמריצים ועוד. האורך הממוצע של קורס ניהול משאבי אנוש הוא 60 שעות המתפרסים על פני 8 מפגשים. לרוב, המפגשים מתקיימים בשעות אחה"צ והערב על מנת להנגיש אותם לאנשים עובדים אשר נמצאים בשעות הבוקר במקום עבודתם.

 

מי הוא קהל היעד של קורס ניהול משאבי אנוש?

קהל היעד של קורס ניהול משאבי אנוש הוא מי שבא במגע עם עובדים בארגון ובעל השפעה רוחבית עליהם. קהל היעד האידיאלי מורכב מבעלי תפקידים בכירים בארגון כדוגמת סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי כספים בארגון ומנהלי פיתוח ארגוני וכן לבעלי תפקידים זוטרים בעלי וותק של שנתיים לפחות כדוגמת רכזי גיוס אשר נחשבים לעוסקים בליבת תחום משאבי אנוש. גם עובדים מיתר המחלקות בארגון אשר מעוניינים לקבל כלים לניהול יעיל יותר של עובדיהם ו/או נמצאים לקראת קידום ניהולי, יכולים למצוא ערך רב בקורס ניהול משאבי אנוש.