תואר ראשון במנהל עסקים

תואר ראשון במנהל עסקים

ההתפתחות הגלובלית אמרה את דברה, יותר ויותר אנשים מבינים את זה ומנסים לתרגם את הדבר בפתיחת עסק חדש או לחילופין בכל מיני עניינים ואופנים עסקיים משתנים. אז אם גם אתם בעניין של פתיחת עסק חדש, למכור נדל"ן או אפילו להשתלב בחברה גדולה ומשגשגת, הגיע הזמן לשאוף כמה שיותר רחוק באמצעות תואר ראשון במנהל עסקים. רוצים להיות חלק מגידול מהיר בתחומם אלו? רוצים להבין את תחומי האחריות ולנצח את הניהול על הצד הטוב ביותר? כל אלו הם רק חלק מהסיבות מדוע רבים וטובים מממשים כבר ברגעים אלו לימודי מנהל עסקים.

למה כדאי לכם ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים?

תחום מנהל העסקים אמר את דבר ונכון להיום הוא משתייך למגוון תחומים החל מכלכלה וחשבונאות ועד מימון, שיווק, טכנולוגיה ועוד. מכאן אנו למדים מהן הסיבות העיקריות ללא מעט עסקנים לצעוד צעד אחד קדימה ולממש לימודי תואר ראשון במנהל עסקים. הרעיון המסתתר מאחורי לימודים אלו הוא לא רק להיות עצמאי "טוב" ומצליח אלא גם לייעל ולתרום לארגון על כל מחלקותיו. בוגר שסיים את הלימודים יוכל להקים עסק פרטי, אבל בו זמנית לנהל גם עסקים אחרים בכל האמצעים אותם ירכוש במסגרת לימודים זו. אלו יכולים להיות בנקים, יועצי משכנתאות, ניהולי מחלקה והרשימה קצרה מלהכיל. מסתמן כי לא לחינם מדברים על מקצוע נחשק ומבוקש ביותר אשר טומן בחובו שכר הגון ביותר בין אם תבחרו להיות עצמאיים ובין אם שכירים.

איך בוחרים את מוסד הלימוד הנכון?

אם החלטתם ללכת על לימודי תואר ראשון במנהל עסקים, חשוב ביותר לברור תוכנית לימודים מגוונת אשר תספק לא מעט היבטים לצד לקחי עבר ודוגמאות מהחיים. כמו כן, יש לוודא כי המוסד אותו בחרתם אכן יודע ומתייחס גם למה שמתרחש בהווה- כאמור מצבים עכשוויים בתחום העסקים והמשק הישראלי ובעולם. תוהים מהי תוכנית לימודים איכותית? קחו לדוגמא את התוכנית של אוניברסיטת חיפה המעניקה לכם את כל ההיבטים בתחום היזמות, ניהול בארץ ובעולם, מערכות מידע, כלכלה והכי חשוב? אתיקה! לצד זאת, בחירת מוסד לימודים ידרוש מכם לוודא כי אכן מדובר בסגל מרצים עם ניסיון, בעל תפקידי עבר והווה איכותיים והכי חשוב היכן אותם מורים כבר לימדו.

מהם תנאי קבלה ואיזו תעודה מקבלים

אם החלטתם לגשת וללמוד תואר במנהל עסקים במסגרת אוניברסיטת חיפה יידרש מכם להציג בגרות מלאה לרבות מתמטיקה ב5 יחידות ובציון 70 ומעלה. כמו כן, יידרשו מכם ציונים כמו אנגלית בציון 80+ לרבות פסיכומטרי בציון 660 ומעלה. לאחר שלוש שנות לימודים תוכלו לקבל תעודה של כלכלה עם התמחות במגמת מנהל  – כאמור, תואר BA.

זקוקים למידע ופרטי הרשמה נוספים? אתר הבית של אוניברסיטת חיפה ויועצי הלימודים שלנו ממתינים לפנייתכם וישמחו לעזור.