מהו קורס יזמות נדל"ן?

מהו קורס יזמות נדל"ן?

בשנים האחרונות יש שינוי מהותי בתפיסה הציבורית כלפי כסף, הכנסות והגעה לרווחה כלכלית. אנשים רבים בישראל ובכל העולם כבר יודעים ומבינים שמשכורות שנכנסות ממקומות העבודה לא בהכרח מספיקות לקיום יומיומי נאה, וגם אם כן – תמיד כדאי למצוא אפיקי השקעה ייחודיים שיביאו איתם הכנסה פסיבית – הכנסה שלא תלויה עוד בעבודה שלנו. יוקר המחייה עולה, כמו גם איכות ורמת החיים המבוקשת, ועל מנת להישאר עם הראש מעל לפני המים – כדאי לדאוג להכנסה קבועה ויציבה שחלקה יגיע משכר עבור עבודה וחלקה האחר מכסף שעובד עבורנו. איך עושים זאת? נדל"ן!

הכנסות פסיביות דרך עולם הנדל"ן

בשנים האחרונות ניתן לראות התעוררות גדולה בכל הנוגע לאפשרויות שמציע עולם הנדל"ן למשקיעים בו. לא תמיד נדרש סכום כסף גדול במיוחד על מנת לקחת חלק בפרויקט שיתברר כמניב, וכן לעיתים השקעה יכולה להחזיר את עצמה לבעליה תוך פרק זמן קצר, שלאחריו היא תהפוך להכנסה פסיבית לכל דבר ועניין. קורס יזמות נדל"ן הוא בדיוק מה שצריך על מנת ללמוד לעומק על עולם הנדל"ן והאפשרויות שהוא פותח בפני אלה שמחפשים דרכי השקעה מניבות וטובות, ובניגוד להרבה ענפים בשוק – אלו הם השקעות בטוחות. היתרון בהשקעות נדל"ן הוא שהן תמיד נדרשות, שכן אנשים בכל רחבי העולם צריכים קורת גג מעל לראשיהם על מנת לחיות בביטחון ובטחה ועם הגדילה המתמדת באוכלוסיית העולם – כך גם גדל הביקוש לפרויקטים של מגורים ועסקים.

מה לומדים בקורס יזמות נדל"ן?

קורס יזמות נדל"ן חושף את הלומדים לאפשרויות ההשקעה השונות וליוזמות נדל"ניות – איך לאתר את הצרכים של השוק וליזום את הפרויקט הבא. כידוע, עולם הנדל"ן לא מסתכם במכירה והשכרה של דירות, ויזמי נדל"ן נדרשים להכיר את כל רזי המקצוע – הרגולציה בישראל, היסטוריה של הממשק בין שוק ההון לשוק הנדל"ן, איך למנף נכס קיים, התנהלות עם בעלות על קרקעות או מגרשים חקלאיים, ניהול משברים וניתוח מצבים אקטואליים, הקשר ההדוק בין שוק הנדל"ן לכלכלה מקומית או עולמית וכמובן פרויקטים כמו התחדשות עירונית או הגרלות המחיר למשתכן. בוגרי קורס יזמות נדל"ן יבינו לעומק ובאופן ברור את כל המושגים והמשמעויות האלה וייצאו לעולם הנדל"ן האמיתי כשהם מצוידים בכלים וידע שיסייעו להם לדהור לעבר השקעת נדל"ן מוצלחת.

למי מיועד קורס יזמות בנדל"ן, ומה הם תנאי הקבלה?

הקורס מתאים למתעניינים ביזמות נדל"ן, ולרוב מיועד לבעלי מקצוע מתחומים משיקים שכבר יש להם ידע בתחום, אך לא מספק עבור השקעות ויזמות בעולם הנדל"ן – אדריכלים, קבלני בנייה, עורכי דין, מהנדסים ו/או יועצי תכנון ועוד. בחלק ממוסדות הלימוד ניתן למצוא קורס יזמות נדל"ן לקהל הרחב, אך לרוב תכניו יהיו בסיסיים יותר.